Hungry heart

Igår kom Eleonor hem efter ett år i USA.
Så glad man blev av att äntligen sen henne. Verkar som det bästa hon någonsin gjort!!!
Vad hon inte visste var att vi var ett helt gäng där hemma och väntade på henne när hon kom. Och sen blev de överrasknings fest med mat och allt:D
På morgonen hade jag först vinkat av micke, sen kom alicia och amanda och höll mig sällskap när jag fixade mig. Sen stack jag till Tessan som krig-ramade mig enda till kirseberg. Idag är det fredag vilket alltid känns skit bra även om de är lov. Om 1 vecka får älskling semester. Ikväll kommer jag till höllviken med baby, kanske träffa tjejerna? Nu ska jag packa och sen får jag skjuts till jobb yees. Käk och sen jobb till 16.30.
Puss





Elle när hon kom(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0