You sound like you

I fredags efter jobb kom micke hit och jag hjälpte mamma att bli fin i håret. dagen innan hade jag färgat det intensivt rött och nu skulle jag platta det. men min platt-tång är sönder. :'/ mycket ledsamt. vad gör man utan en sån? borstar och hoppas det ska lägga sig rakt? hehe
sen var jag och baby och alicia och bäbisen hahaaha skö pontus på rosengårds mc donalds halva kvällen hahaha och hos läc. sen stack jag och micke hem här och jag försökte tvinga han att se på en kostymfilm med hemmakvälls godispåsen som han hade med till mig som en överraskning (älskar överraskningar:D:D:D) han gjorde ett bra försök men tillslut stängde vi av den och kollade existenz och tramsade tills vi skulle sova(L):D
sen jobbade jag i lördags också..
på kvällen såg jag, josse, kikki, micke, jompa och fler killar på maskinen och sen familjen. vi såg inte hela familjen. maskinen spelade inte "våldtäcktslåten". men de spelade psykopat, pengar och segertåget =)=)=)
sov hos mickelius analius shibelius hahha
jobbade idag också...
tänkte på efterrätter...
nu är jag hemma bör softa hårt. skö. bör sova och titta på irene huss med en påse polly från paketen från albert och co.
imorgon ska jag jobba....
alla andra börjar skolan typ
men jag ska jobba
sen på kvällen blir det amanda jensen med josse men carolina hänger nog också med. om hon inte är mes. är hon mes? STAY UPDATED... TO BE CONTINUED:::........... . .. . ... ...........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0