River flows in you

den låten bara dök upp på min lista en dag. som om det var meningen för den var väldigt vacker. passar bra en regnig dag som detta. Har storstädat hela dagen för imorgon kommer emelie från stockholm som ska bo hos mig en vecka. Emelie nyström. vi har inte setts sedan hon vinkade av mig på perrongen i stockholm den 29 juli förra året. thaatssss something
igår var jag alicia josse ella kikki emelie och melissa hos brannefalk på fest. jag shottade någon makedonsksprit som var 47 % och den var äcklig så återgick till min blandning som hade varit i min garderob en vecka(L) för vill spara min fina smirnoff och bacardi till min 18 års fest. :) 
mickes semester är slut:(:( nu kan inte vi åka ut på äventyr när vi vill längre.
ikväll ska jag cykla in till lillatorg och träffa carolina och dricka en kaffe kanske :P:P:P:P hahah
malin och bella kommer också Inshalla. (om gud vill.)

pus+s


Jag, alicia och vår vän albert haha

Kommentarer
Postat av: alicia

HAHAHAHA inschalla . dina jävla ord från ingenstans hahah

2010-08-10 @ 10:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0