The things that we owe


Trygghet. I I'll give my own time, I'll give my whole life, I'll give my only light just to heal you. 

Idag är det fredag och jag blev körd till skolan av Björn. Det var väldigt modigt av mig tyckte jag fast  ärlig talat han körde lugnt och fint och jag  höll på att skriva haha "bättre än mamma" men vad snackar jag om minns knappt hur mamma kör man cyklar eller tar ju bussen alltid nuförtiden. Nu är jag hemma från skolan igen har duschat precis och ska byta om. Där nere dukar mamma och mormor upp med ljus och keramik hjärtan. Vi ska hem är senare. Efter morfars begravning. Som han ville ha det. I hemmiljö och god mat. Som han ville, vi ska inte sörja hans död utan fira hans vackra liv. Gonna be alright. Om jag mår bra och så så sticker jag på fest hos malin ikväll med the best of höllviken. Puss och ha det bra.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0