stay


Staaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay

Jättelång dag i skolan, när jag kom hem var klockan fan i mig fem. Kändes helt konstigt att middagen var klar då för igår åt vi halv 10. Men då blev jag lite arg för jag svälte typ så antagligen därför. Positiv konsekvens. Ikväll är det sunds insparks fest och de känns ju SÅDÄR att anna malin bella och lina ska leva livet och har taggat hela dagen i skolan medans jag då lite blygsamt sett fram emot U.S wipeout som har premiär ikväll. Men nu ska jag träna. Hemma. Kämpa. Måste börja träna sönder. puss p.s bilden är från november förra året. känns som nyss:|

Kommentarer
Postat av: The Baron

Men jeezzez krajst woman!



Fixa käk själv! Ta inte sånt förgivet!



Det där att träna... träna till vad?

Bygga muskler... Ät minst 90 gr protein varje dag och träna tungt!



Ta bort allt socker och vita grejor (kallas för Vita Döden) i intaget!

Typ vitt mjöl, pasta, bröd, snabba kolhydrater, osv, osv så kan jag garantera!!! 1 Kg i veckan mindre i vikt till kroppen och hjärnan har fattat läget. Sedan gå minst 5 km med 120 puls med 120 steg/minut.

Det räcker...



Simma lugnt!

2009-09-08 @ 23:07:32
URL: http://www.sajberconnect.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0