Space oddity

Va? Tast.

Igårkväll hände de. Jag sitter på malins matta, på golvet hemma hos henne. Huvudet i lagom höjd med hennes bord på vilket där var uppdukat H2O, cola, ris, sallad, fisk, popcorn, fruktsallad. I soffan bakom mig satt Micke, och i soffan till vänster satt malin. Bella sov tror det var på golvet. Minns inte om Larre och Emma hade kommit än. Men det är orelevant.. haha. Jag säger iallafall tast. Fråga mig inte varför jag säger det, men jag fick iallafall 6 (elr då 10) förvånade ögon på mig. De har aldrig hört uttrycket TAST förr. Jag tappa hackan. HAHA helt sjukt. Så ni kan ju gissa vem som tastade dem resterande av kvällen..
Min helg kan jag förkortat berätta om fredags stack jag på fest hos Marielle i tygelsjö med ella, kikki, emelie, nata, carolina och anahita. Påvägen hem gick jag på skattrunda i min väska och hittade både det ena och det andra. Bara jag som på fullaste allvar tycker de är helt normalt att ha tandkräm i väskan? Det är ju befogat om man vill smaka mint t.ex.
Lördag vet ni redan lite om då tastinslaget kommer från lördagskvällen. Stack till micke och åt riktigt god näset- pizza (hahah) och sen stack vi till malin och fetta sönder oss med övriga som ni kunde läsa om ovan ( för fördjupning läs bifogat dokument, skoja) till programmet "överlevarna" vilket var mycket dåligt. Tråkigt rent utav. Vad jag såg var det ett gäng idioter som hade hamnat i knipa som istället för att göra något rent konkret disskuterade de i ungefär 2 timmar. 
Idag vakna jag hos Micke och kollade på idol marathon och sen ikväll stack jag på bio med josse. Mycket med att känna på hennes hål i tightsen och den biten.. Inte lönt jag försöker stava till vad den hette. Det är iallafall den filmen som man på trailern kan se hitler skrika "NAJ NAJ NAJ". den var jätte köttig och dryg fast måste säga att den var sjukt bra ändå på nått sätt. 

I got a feeling.... that tonights gonna be a good night. Hahah skoja en jävla söndagsnatt = kan aldrig somna, ångest, svettas minus svettas. sånt sysslar inte jag med. 

puss  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0