Run

Idag är det TADA: Onsdag. Välkomna mina fina läsare. Blir så glad när någon säger att de läser min blogg. 
 
Mattelektionen tidigt på morgonen är verkligen döden. Kan inte förstå hur jag kan begripa så trögfattat såfort det handlar om siffror. Kan verkligen inte ta till mig vad Matte-micke säger. Men istället stirrar jag i bordet och drömmer att jag sover hela lektionen och tänker later-problem och sen förtränger jag det.
När jag slutat skolan krigade jag mig i mina 10 cms höga klackar enda till värnhem (GICK DIT) och gick tillbaka till stan. Helt sinnesjukt.
Då bytte jag till ett par skitfina, trasiga, silverskor från england. 2 pund på primark;)
Sen kom baby från jobb, efter två timmar. Men vi hann bara träffas lite för sen skulle jag fika med tjejerna. Eller ja. Tjejerna och kikki. skö. Så baby följde mig till espresso där milämiläs, ella och nata redan var. Sen kom kikki och Linnea också. Faktiskt var de riiiktigt chill,gott, soft, you know the rest.
Nu blir det RRR TO the ä to the t to the t to the s to the k to the u to the n to the s to the k to the a to the p. Palla
puss


en bild från gamla tider hahahhaahahaahahaha sorry for the gay expression

Kommentarer
Postat av: RUUUUUDIS!

HAHAHAHAHA vilken vacker bild! Gamla gooooda tider :D

2009-09-02 @ 21:04:02
Postat av: kikki

jag har en känsla av att du hatar mej:( jävla hater! tjejerna och kikki...... bara för du nt fick china boxen va:@

2009-09-03 @ 20:51:11
URL: http://kiixoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0