Perfect day

 


Hemmagjord frapino som jag ska göra ikväll och som jag gjorde igår sjukt god.

1. Lägg isbitar i en påse dunka ispåsen i bordet i fem minuter, mycket nöje. haha. Då blir isen krossad.
2. Lägg den i en magic bullet t.ex (som jag köpte för egna pengar för jag blev sjukt hjärntvättad av tv shop)
3. I med jättemycket vaniljglass
4. I med kaffe. Helt beroende på hur mycket du gillar kaffe. I min är där typ en halv dl eftersom jag inte diggar kaffe egentligen men jag kan tänka mig att ikväll när micke ska sova hos mig så blir det typ 3 dl kaffe.. haha
5. I med chokladsås. jag gjorde hemmagjord varm innehållande kakao, socker och mjölk som jag värmde i micron sjukt gott.
6. Mixa
7. Häll upp i ett glas, strö över kakao och drick med sugrör.

Ska jag vara helt ärlig la jag i lite chokladbitar också hahahhah fyfan dog av godhet. Nu slutar vi svenskan om 10 minuter då slutar jag (12.40) sen hem till mormor och morfar.
Puss 


Kommentarer
Postat av: linnéa

åh det ska jag testa! dock UTAN kaffe:D tack för tipset<3

2009-09-09 @ 14:46:24
URL: http://linneadahlgren.blogg.se/
Postat av: kikki

070707! :D den tiden skojar vi inte bort..

2009-09-09 @ 16:29:46
URL: http://kiixoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0