Me and my crew


En bild på mig i min nya hårfärg.

Livet är så dramatiskt. Allt kan förändras på en sekund. Fick reda på att en barndomskompis mamma nyligen dog. Man blir så chockad. Man bör uppskatta livet mer.. Jag ska verkligen försöka. För jag vet ju egentligen att fast att jag sitter här, söndag kväll med ångest inför en ny vecka. Och även om jag vaknar på mornarna som en zombie frustrerad över att gå till skolan så blir det ändå aldrig så farligt som man föreställer sig. Kanske är det god skollunch, man skrattar med kompisar, ser ett bra tvprogram eller en lektion ställs in. Varje dag är unik egentligen men när man tänker tillbaka blir det bara en i mängden. Nu ska jag iallafall duscha och sen sova. Godnatt<3


Kommentarer
Postat av: alicia

BRA SAGT

2009-09-07 @ 18:12:51
Postat av: emelie nyström

du är djup lina <3 :O det där va ju nästan som jag sa till dig typ igår?? Hehehe fast i lite andra ord om du minns ;)

2009-09-08 @ 23:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0