Kärlekens tunga

When I get older, i will be stronger, they call me freedom just lika wavin flag......

Jump on it jump on it! skoja.. jag är bara väldigt glad just nu för mamma kom precis hem och har handlat pommes, max hamburgar bröd och övriga ingredienser till hemmagjorda hamburgare vilket vi ska äta ikväll. Älskar det! Har rätt mycket att berätta för dig. I fredags var en overklig dag. En av de vackraste och känslosammaste dagarna i mitt liv. Såväl sorg, som stolthet, lycka, värme och förskräckelse, även panik och stress, iver. Efter morfars vackra begravning åt vi tillsammans hemma hos oss och det kändes jättebra. Morfar hade varit lycklig. Sen vid halv tio på kvällen tog jag femman i ovissheten om hur sviktande kollektivtrafiken skulle vara för min del denna helgen. Vid rosengård fick bussen svänga av och köra en jätteomväg vilket den alltid gör på kvällar nuförtiden och det ledde till en försening på 20 minuter. Inte så farligt egentligen men jag som ju ska timea med 100 bussen blev ju drabbad. Riktigt irriterande. Väntade vid konsert i typ 38 minuter. Iallafall så kom jag tillslut på bussen och fram till halör. Det var mörkt, jag var osminkad, hade höga klackar och sorgligt nog var det även jättekallt. Så jag sprang, från halör till malin. Genom de mörka små stigarna, med BEATIFUL DAY - U2 på högsta volym i mp3:n och jag sjöng och skrek med. Bepic.
Hos malin väntade en trots omständigheterna rolig kväll. Kändes extra kul att träffa tjejerna och tänka på annat och supa ner sig lite. skoja. Sen kom Micke också och var så gullig. Sen vid hmm 1-2? Skulle ju partuu pinglu Malin vidare och jag stod inför ett val. Vellinge? Sängen? Slutade med att Bella rama mig och senare också Ebony. hahah sjuka grejer. Jag på sadeln och Ebony på pakethållaren ända till ljunghusen där bellas underbara soffa väntade. Och kissekatten som väckte mig 4 gånger under natten genom att den stod på min mage och bröst. Aj. men just det innan vi la oss, Ebony och Bella skrämde livet ur mig. Kan dock inte säga hur de gick till för jag ska ta tillvara på den upplevelsen.. mohaha. Rädd vár jag iallafall som fan. Kastade till och med ett oskyldigt äpple. 

Sen blev det lördag. Alltid solsken när man vaknar hos bella. Smoothie med hallon och frusna bär och enligt bellas diet solroskärnor haha de var gottis. Fast både jag bella och ebony hade halva jävla frusna bär disken på ica mellan tänderna sen helt sjukt ju. Fast finns en enkel lösning. borsta bissingarna! Sen blev de road trip. Tur retur limhamn, småbåtshamnen, höllviken end up hos Micke. Det trodde jag knappt jag skulle klara eftersom de var bella herself som körde. Men hon vad fan grym. Micke och jag stack och mötte malin vid toppen. Åh nej jag tappar suget att skriva vidare. Tror dessutom (VET) att ni by now tappat suget att läsa i'm afraid. Så snabbt och lätt, bk med micke,larre och wille. Preem. Pung chill med micke och wille. 
Wavin flag

Sov hos Micke. Åkte hem. Fick byta 5an buss 3 gånger. Jag sitter i en mobbad 5an buss och får hoppa ur den till en annan. Då upptäcker dom att den inte funkar så får byta tillbaka. men sen byta igen. ANINGEN SPEL när den sedan dessutom kör förbi min busshållsplats fast jag tryckt stopp. Mycket med svordommar och den biten.....

Nu har jag bakat sönder mig hihi vilket jag ska continua med ikväll fast först kommer tjocka feta släkten bestående utav ca 5 personer. nej men vi är ikke många. 

Imorgon fyller jag år. iiih. men de får ni höra om imorogn för jag är ledig.

Puss ha det jättebra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0