I'm not pop

Okej grabbar. Lite samarbete och detta ska gå. Om 13 minuter börjar brokeback mountain (stavningen.....) och den måste jag verkligen se. Så vi ökar takten. Igår stack jag till josse och fixa mig sen stack vi och steffi till malin där det var förkrök med ett gäng nice tjejer för att litegrann schmunka malins ordval på facebook. Nettan kom på ett snabbt halörsvägens besök och lämna en styck hemmaglömd biljett och rädda oss från x-antal "enligt-lag-förbjudet" stora feta spindlar. Usch. tur du döda typ tio stycken häromdagen josse. Baby titta också in en stund. Men han gick hem för han blev jätterädd. Tjejförfest kan vara värre än man tror sköö.







okej. ska vara ärlig. Jag har sett hela brokeback mountain precis. världens bästa film. Jag har en sån konstig känsla nu. Tårar i ögonen. Är inte sugen på att skriva om min natt egentligen. Men klart jag ska;)
Men innan ni får höra den spännande forsättningen så lite bilder jag och josse tog innan vi stack.






Sen stack vi från höllviken till HIPP. Dans fram tills jag vänder mig till höger och ser lazee gå precis bredvid mig. SÅ jag såklart sträcker ut min arm och rör honom :D:D:D:D sen springer jag fram till josse och skriker OMFG lazee går bredvid dig josse. Och det gjorde han. Sen hade jag, josse, steffi och bella turen att få de bästa platserna när han uppträdde. VI satt på baren. Vid 3 tiden stack vi till mc donalds där typ halva procce var. De hade ingen glass vilket jag fick aningen damp för. Tillslut tog jag josse och dolle taxi hem. Åkte till josse sen fick jag cykla hem därifrån. HAHha fyfan jag hackade tänder, ingen jacka, typ 4 en torsdagsnatt. fan inte konstigt att den enda bilen som körde förbi stirra på mig. 3 timmar efter jag kom hem ringde klockan. EN NY SKOLDAG VÄNTADE.

Skoldagen var riktigt riktigt jobbig eftersom alla var så trötta,bakfulla och muntligt på spanskan och engelskan. Men faktiskt så var det riktigt kul ändå och hamburgare till lunch. Och vi tog hand om varandra. hahah



Puss

Kommentarer
Postat av: Steffi<3

Vi hade grymt skoj i torsdags :D (y). Och ditt hår blev asfiint ska du veta (: <33

2009-09-06 @ 15:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0