B.Y.O.B

Det omdöme vi annars har blir en bortglömd del,
Säg vad driver oss när vi gör det vi vet är fel?
Det finns ingen som aldrig är svag
det finns ingen som inte gör dig besviken en dag.
Kan längtan inte dra en vänskap isär?
Den dagen han är maktlös, då möts vi där.
Ett sviket löfte
Säg vad driver oss?
Jag känner ingen smärta i din famn,

När helst nästa gång det skall regna
ska jag springa,
jag ska förstå hur de mena
vi är för mycket, för starka och för klena.
Jag får inte ner orden
Men du skulle gett henne en blomma
det hade förändrat hela jorden.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv; Såg fel. Priset var ca 5500kr. Men det var utan moms. Så lägg till 25% på de :)

2009-09-16 @ 17:24:22
Postat av: Anonym

Lina, du som skrivit dikten? Shit vad duktig du är!

2009-09-16 @ 18:33:55
Postat av: The Baron

Det där var tungt....

Det kändes nånstans men vet inte var och hur...

Men det kändes...

"Jag får inte ner orden"... det är ju en känsla...



Kändes som Second thoughts...



Vi ses på fredag, 15.00

Då blir det tungt...

2009-09-16 @ 19:34:15
URL: http://www.sajberconnect.com
Postat av: lina

vem frågar om de var jag som skrivit den? ja det är det och tack:D

2009-09-19 @ 19:32:14
Postat av: emelie

riktigt bra dikt lina! :)

2009-09-26 @ 14:54:17
URL: http://emeliescene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0