Värmlandsvisan

It's whatever baby, I can be your lady.


Bara titta. De perfekt propitionella knapparna på ryggen, 3/4 längden, färgen. Älskar denna tröjan från topshop som jag fick när jag fyllde år. Den ska jag lätt ha på mig idag!! Har lagt in nya låtar på mp3 för första gången på väldigt länge. Blir ju nästan aldrig nu när IPRED och den biten har dykt upp. Så nu kan jag lyssna på bl.a
Pink - Dear mr president, please dont leave me
In Flames - Värmlandsvisan
Aha - Take on me
Epica - Walking on the sun
Hoffmaestro - Young dad
Secres service - Oh susie
Wavin flag - Khnaan
och många fler när jag åker buss och innan jag ska sova. jippi
Idag är det lördag. Igår gjorde jag och josse våra berömda nachos efter en skräckfylld narnivägs färd. Men ingen som läser de kan veta vad vi menar. För de är vår hemliga narniaväg. Och det var bäckmörkt, förutom fullmånsskenet mellan träden. haha. Idag vaknade jag och gjorde milkshake till frukost. På den kan jag stå mig länge. Så om en timme ungefär ska jag ta bussen till baby. Han är hemma själv i ovädret. Sen sticker vi nog till Annas Braheads Philip som har huset tonight:D

Ha det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0