Take on me

Kanelbullens dag.
Och enda anledningen till att jag vet det är för att husmor tanja är så flitig och bakar massa underbart goda kämelbullar till läc. Skoja absolut inte kämelbullar. Kanelbullar.

Yeasterday was freaky som de säger i freaky friday hehe
Jag åt tacos hos micke och senare skulle vi dra till philip jeppson älskade annas kille. Kriga oss till halör i regn och storm. Missar bussen. Cyklar tillbaka till Micke. Går in på skanetrafiken lite senare när vi snackat med anna malin och de då går nästa buss halv 12.. så vi stanna i mickes fina rum och åt stjärnchipsen som jag hade med för tänkte ta med dem till philip. EN jättebra sak som gör mig jätteglad är att inom 5 dagar kommer jag mmsa gratis till alla inom comviq, smsa gratis till allllllla nät, ringa alla inom comviq för 0 kr i min och till övriga nät plus hemtelefoner för 0.69 kr i min. Beställde abonnemang i samarbete med mitt csn kort igår. pul.



Nu sitter jag hos micke, han är och duschar.
Jag lyssnar på take on me och resten av låtarna på hans 80-tals lista på sporify. Längtar till om 3 timmar när jag, micke, josse, wille och grennert ska vara äkta nördar. hahah. Kolla på bio kl 15. typ själva i biohuset. Flickan som lekte med elden. Känns som jag kommer älska den filmen eftersom jag älskade ettan män som hatar kvinnor.
Ha det bra fooox.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0