Lies beyond

Igår var det fredag, spaghetti och köttfärssås i skolan. Jag tömde maten. Började min fredag 05.45 när Mickes mobil spelar MR vain oangenämt högt i typ fem minuter haha. Sen följde jag honom till bussen, tog foto på vår julgran från förra året som jag hittade fortfarande ståendes i trädgården hahah. Efter skolan tog jag hundra bussen med tjejerna. Hoppade av vid höllviken centrum med malin och köpte kylling,sallad och naturgodis på konsum. Hem till malin fixade mat, chilla pung och sen cyklade den mördande sträckan till Bella. Men vi kom fram:D Sen var det cocktail party. Väldigt mycket cocktails. Kan nog alla intyga på. Men det var riktigt kul dock blev de en väldigt sömnlös natt men de är smällar man får ta haha. Idag blev jag skjutsad hem av älsklings familj för de skulle vidare till blekinge. På det tjänade jag 25 kr och typ 50 min. GREAT. Nu är jag hemma, har ätit hemmagjord pizza, druckit lite cola och försökt läsa matte. Alltså man kan inte plugga på matte. Bara om man gör massa massa upprepande tal och de bara förmår jag inte mig att göra. problemet ligger i att jag inte heller kan inte plugga på matte. IG dirr. Så ska försöka ta mig i kragen. Men iallafall komma ella, kikki, alicia och josse hit senare och så fixar vi oss inför kvällen!!! livetsplusmeny.blogg.se






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0