Kuolema tekee taitejilian

no line on the horizon okeeejejej
tog bilder hos linnea igår skulle försöka symbolisera hur mycket jag bara älskarälskarälskar musik blir så ivrig. mest metalopera såklart men så mycket mer.
Idag handlar de om att trycka in geografi i huvudet och sedan bara pumpa ner den på provet imorogn. Fast ska duscha nu. Och sen är det ju efterlyst och olle dokumentär. Med marabou som jag precis köpt. Non-stop är verkligen non-stop. så himla gott. från och med nästa inlägg ska jag försöka med en ny struktur. bara lägga in ett ord per inlägg. så folk orkar läsa. ett ord som symboliserar dagen/veckan whatever. kommer bli awesome för er latmaskar. Imorogn är det torsdag micke ska sova här längtar tills han kommer och knackar på min dörr. sen är det ju dagen vi ständigt väntar på haha. Fredag och cocktail party. Och mina rubriker är såklart fortfarande låttitlar på världens bästa låtar. och fortsätt läsa livetsplusmeny.blogg.se annars får jag nästan panik.

Linneadahlgren.blogg.se fotograf






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0