I wish i had an angel

Låten i min rubrik har micke börjat gilla nu... tidig du är älsk har ju försökt säga de länge!!!
Idag ska jag träffa männen i mitt liv. Micke och sture. Jag är hemma. Kvarnby mina älskade där. Om några timmar är jag också i höllviken. Mina älskade där.

BARCA
såhär var det. vi anländer till barcelona airportuuuu 20.20 och väntar på våra fina rosa väskor jag och hanna hade vars en skillnaden är att min är stenhård och stenful. Sen tar vi en taxi till vår lägenhet. Jag och hanna kom på att vi bara kunde "helado = glass" på spanska. Allt annat var som bortblåst! vilka hönor.. sa pappa.
Anländer till lägenheten: 20.35
Jag och hanna schumkar de finaste rummet iiih de var jättefint men har ju lite psykiska syndrom nu efter att ha delat säng med hanna nästan en vecka men de är en annan femma...
20.47 sitter i en taxi påväg till barcelonas gigantiska ARENA.
20.54 impulsköper 8 biljetter till matchen som börjar 21.00 av en tjocksnubbe som står utanför.
21.00 springer genom en ofantligfolkmassa, springer in på mellan sektionens platser jag sätter mig på min plats (vi hade utspridda) vilken visar sig vara så fucking aaawesome. bakom målet som ZLATAN sen gjorde massa snygga mål i. SKRIKER OCH HEJAR OCH MATCHEN STARTAR. 87 000 andra och jag såg sedan hur Zlatan och gänget klassade de andra laget. de var fett som fan!! dock hejar jag itne på barca i vanlgia fall brukar inte titta alls på spanska ligan etc. men vilken Arena!!!

KRIMINALITET
gissar att kriminaliteten i barca är betydligt högre än i malmö. även om malmö är rankat farligare än t.ex MOSKVA. hahah. När vi åkte fula illaluktande varma metron under jorden som man hörde när man stod på gatan så kom där äckliga påtända snubbar som stod och krama mamma. där va sjukt trångt. jag och hanna hade våra mobiler i bH:n så de var chill. men vi tittar på mamma och tänker: smekar svinet henne? men NEJ. halva jävla äckliga handen inne i hennes ficka... tur mammisen är snabb. hon bara matrix knuffa dem och slängde sig till oss. haha eller iallafall typ. de lyckades inte sno hennes stuff. Men typ i torsdags var de. går vi där softilerar längst med gatan påväg till ett tapas ställa efter fejtaste shoppingdagen (JAG HAR KÖPT JEANS:D inte haft några sen förra året typ) så kommer en moppe och bara tar kvinnan framför oss väska. jag blev helt förvånad när jag såg det bara vafan:| ville bara slå sönder de på moppen. kvinnan bara: laaaaaars? laaaars? dem tog min väska.. i världens segaste röst. hon var nog också chockad. och svensk. stackarn.

Ska snart pumpa in lite bilder från resan. Risken är dock att de mest blir på fula hus, ödlor etc. när jag säger ödla syftar jag faktiskt inte på mig och hanna<3 för vi liknade snarare råttor än ödlor. ödlor syftar jag på gaudis graciösa! hahahah. jättegraciös vaaarreen.... nej!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0