FF

Allt för att slippa läsa geografi :-(


1. Vad är ditt namn? – Lina

2. Är du i ett förhållande nu? - Ja<3

3. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? – Lite mer än 4 månader

4. När var din senaste kyss? - Igår

5. Vem vet mest om dig? – Mina närmaste vänner

6. Vad gör du på fredagskvällar? – Hittar på något kul med mina vänner eller baby eller allra helst med båda

7. Bästa filmen du någonsin sett? – Kan inte bestämma mig, gillar verklighetsbaserade eller ifrågasättande

8. Har du haft sex med fler än 5 personer samtidigt? - Nej

9. Har du varit full? - Ja

10. Har du testat droger? - Nej

11. Röker du? – Aldrig, inte ens en ciggeluring på fyllan

12. Saknar du någon just nu? - Ja

13. Snusar du? – Nej men jag brukar säga att jag är passiv snusare haha

14. Hur mår du idag? – Bra haha

15. Hur många tabletter tar du dagligen? - 1

16. Vad gjorde du för exakt ett år sen? – Sov, duscha och MAXI kanske? för det var en söndag

17. Bästa minnet från sommaren? – A night you don’t remember but never forget

18. Senaste landet du besökte bortsätt från Sverige? - Danmark

19. Är du rasist? – Nej

20. Ser du fram emot någonting just nu? – Cocktail party!!!!!!!

21. Sköter du skolan? – Jag försöker

22. Vad hade du för betyg förra terminen? – Hälften MVG hälften VG minns inte om vi hade några kurser som inte var avslutade

23. Har du spelat/spelar i ett band? – Nej men jag hade gärna gjort om jag hade hunnit, lirat trummor eller sjungit

24. Vilken har varit den bästa tiden i ditt liv? – Utspritt! men den senaste tiden har varit toppen

25. Vilken var den värsta tiden i ditt liv? – Vet inte haha kanske den vintern när jag tappa mitt hår?

26. Har du haft sömnproblem? – Frågan kan istället lyda ”har du någon gång inte haft sömnproblem?”

27. Hur ofta gråter du? – Inte speciellt ofta, bara när jag påminns att jag aldrig kommer träffa farmor eller morfar igen

28. Vad gör du när du mår dåligt? – Äter choklad, lyssnar på musik, tittar på tv, försöker undvika att smsa

29. Vilken klass går du i nu? – Sp2D världens bästa

30. Vilken skola? – ProCivitas

31. Vad är det första du gör när du vaknar? – Hälsar på Sture

32. Har du hundra kr just nu? - Tveksamt

33. Är du stolt över dig själv? – Ibland, i väldigt olika situationer, speciellt om jag är effektiv inte bara när de kommer till skolan

34. Vad gjorde du i helgen? Läs livetsplusmeny.blogg.se haha

Nu sticker jag till MAXI med Ella och Linnea.
GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0