Speed of sound





Alicia josse jag och linnea skulle ta sånna över gay bilder idag. Till linneas skolprojekt med tema vänskap.
Och visst är det ju sant. Vi är fina vänner. hahah
 
Nu sitter jag med min hemtelefon på axeln och har gjort i 42:10 minuter. Jag må vara mild i orden men jag är riktigt arg. Sitter i telefonkö till tele2 kundservice. De uppskattade min väntetid till 10 minuter........ hmmmmmm kanske en liten, liten felbedömning från deras sida? Jag har inte hela natten på mig herregud. Borde verkligen plugga spanska. Men måste ha tag i Tele2. För jag har precis satt över mitt nya kontant kort med mitt nya abonnemang i min mobil och nu ska jag glatt börja använda det. NEJ. Kunde räkna ut med min lilltå att de inte skulle vara så enkelt för allllltid ska någonting krångla. Så de står "SIM inaktivit" Ja det fattar väl jag också. Men hur aktiverar man det då? Det står inte i kuvertet nej där är det bara pris-snack och på hemsidans manualer kan de inte heller klämma ur sig det. STÖRIGT! Lär vänta 42 minuter till innan ett skit kommer hända. Jo en sak kommer hända jag kommer lägga på för står inte ut att höra kärringen som säger var tioende sekund "Det är fortfarande samtal före.. tack för att du väntar" ja det ska gudarna veta att de ska hon vara tacksam för!!!!!! betalar jag då dessutom något jävla överpris för denna tiden av absolut meningslöshet så vet jag inte vad jag gör. Jo kanske fistar kärringen i luren med min hemtelefon!! Nu svara hon. Mitt nya abonnemang kommer börja den 13. Amen jippi. Får jag ha mitt gamla ruttna kontantkort fram tills då. jaja. Just nu är jag så lättad av att inte sitta i telefonkö längre att jag nästan skiter i vad hon sa toltalt. över lycklig ändå. haha.
Iallafall.. veckan som gått.. jag uppdaterade häromdagen men tydligen kom de inte upp på bloggen och hamnade inte som utkast i arkiv. LIVET! så tyvärr läsare. Det är long gone troligtvis. Hade 4 månader på med micke i tisdags. Igår sov han över. Ska plugga spanska nu. Det strider mot mitt sunda förnuft och välbehag men har jag något val? Nej!

Fast goda nyheter. BELLA har beställt hem en strippstång. Nu vet jag inte alla möjliga invändningar som kommer upp i era huvuden troligtvis mycket p.g.a att man bara inte finner de naturligt. Man vill hitta en undanflykt likt "nej men de är väl bara en liten. låtsas, leksaks, plast.." men nej mina damer och herrar. EN strippstång. Som hon ska fästa i taket och golvet i sitt rum. KOmmer bli så AAAWESOME att se henne dansa. Gratis föreställning snacka hon om. Och i denna glada sinnesstämning vill jag fortsätta berätta om min helg som kommer bli så feeejt man. Weekend as usually.. får snart ändra min bokföringsadress eller vad de heter. haha. Imorogn = PYJAMAS PARTY. Massa roliga spel typ "sluka den som vargen" som vi körde heeeela förrförra sommaren och dog av skratt varje gång, sing-star, lekar, krök, snacks. Vi alla är så närastående och pyjamas klädda kommer bli som en jävla lycko-orgie fast utan sex. Jag, Anna, Lina, Malin, Bella, Steffi, Micke, Philip, Andreas, Larre va de nån mer? först hos lina sen hos malin. Lördag = Pizza, krök och fotboll hos Philip. Nice or what. GIRL I KNOW YOU ARE SCEARED!!!! I would have been 2.

Pussssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
(räkna med att ungefär 50% av helgens planer kommer förändras så de blir lite fin uppdatering inom någon dag. Och glöm för allti i världen inte bort livetsplusmeny.blogg.se. Mycket kan ni glömma, tex. att stänga av kaffekokaren, göra svenskpresentationen om renässans författare, ställa väckareklockan et.c MEN INTE livetsplusmeny.blogg.se) It's a must. för att citera en julreklam som var på alla busshållsplatser i vintras...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0