Dom andra

ÄT FETT OCH SOCKER TILL DU SPYR säger kent. jag håller med. och fin melodi är det också (8)


SLITEN! har bott hos baby i höllviken sen i fredags. Har stillat min feber med alvedon och vänner. Fredags var P-J party. Lördags skitfotboll, pizza, slukades av varjen och eldorado polly med micke, andreas, lina, anna, philip, john, henke. RIKTIGT kul var det både i fredags och lördags. fASt jag var sjuk. Men skitsamma faktiskt. Livetsplusmeny you know. Skoja;) Micke är dum i huvudet.. skoja. älskar honom. skulle bara testa honom för han läser inte mina texter utan kollar bara på bilderna och då kan de bli sånna konsekvenser för han vet ju inte vad jag skriver? haha. Söndagkväll. Min favorit rätt till middags mmmm gott. Och sen brittisk version av min älskade kurt wallander. Kurt. Kut. CUT CUT CUT CUT CUT. skoja. 2 dagar kvar till comviq kompis student.
Ha det bra(L) läs livetsplusmeny.blogg.se men de gör ni ju redan behöver inte säga till ju;) väl? hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0