Dear mr president

How do you sleep when the rest of us cries?

Planering.

En induviduell redovisning om den franska renässans författaren Michel de Mountaigne
Ett rättskunskapsprov och
Ett tvetydigt samhällsarbete om prostitution, sexköpslagen ur feministisk eller nyliberalistisk synvinkel.

Att dessutom försöka leva ett liv. T.ex äta god mat och godis. Träffa, ringa och smsa sina vänner. Sova över med sin pojkvän. Det krävs planering you know. Men det är inte allt. En viktig ingrediens har denna veckan varit de överblivande 3 marabou chokladen som jag fick av Linnea i fredags. Hade de inte varit för dom så vet i tusan. För vad kan en söndag-måndag-tisdag vara mer motiverande än en milkshake och idol på kvällen. Milkshake bestående utav glass, chokladsås, halvt marabou, mjölk. Dessutom ett halvt marabou att äta bredvid. Det har madat min week kan jag säga. Torsdagkväll nu. Är snart klar med min samhällsinlämming. Vilken lättnad. Gick ganska bra på RK provet idag hoppas jag. Tvingades dock plugga in väldigt mycket onödigt som ändå inte kom på provet. Men vafan. Nu är det gjort. Micke vakna här i morse. Blir så glad när man vaknar bredvid honom av hans västerlandsvisa-väckaralarm eller vad den låten heter. Riktigt bra ska länka den någon dag. Måste dock säga att de är något nerdragande att klockan då är 05.45. Följde honom till bussen i bäckmörker och regn. Är jag inte för söt? haha. Nej men fick min mp3 tillbaka som han hade lånat så efter att han hoppat på sin buss till jobb så joggade/hoppade jag en omväg hem. Lyssnade på Salem al fakir - Good song och frös. Ger lätt lite adrenalin sådär tidigt på morognen. Har bara en sista sak att säga innan jag slutar skriva för att fullända min uppsats, äta middag och gå till maxi med gabriel och oliver sova och vakna när de är fredag.
livetsplusmeny.blogg.se
läs den.
livetsplusmeny.blogg.se
livetsplusmeny.blogg.se
livetsplusmeny.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0