An ordinary daaaaaaaaaaay I'll die, in your arms



Denna söndagen såg inte ut att bli speciellt faboulus men faktiskt jag sov jättegott länge och sen har jag fattat matten helt okej mycket vilket känns väldigt ovanligt men välkommet och jag har ätit choklad och god mat. Ska spela xbox nu och börja rita upp mitt rum. Vill göra om det totalt ska bli väldigt roligt. Ska även sätta in någon annons på tradera. Spännande:D Gick ut en långis rundis med sture också så faktiskt chill har de varit. Imorogn är det feeejtaste matteprovet sen blir det historia plugg hela eftermiddagen och salskrivning på tisdag, sen måste sh inlämningen göras. Men känner mig ganska pigg ändå. Längtar efter den underbara känslan när det är över. Dessutom, Barcelona om en vecka. Jag och baby på bilden. Gjorde en liten video till honom igår hahaha över fattig men söt. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0