You and I will be singing yeah

En ensam kvinna söker en man.................................

BILDER

you know me. jag snackar mycket. därför vill jag skriva ner mycket. vill va noggrann vill va prata vill bara få ut allt jag tänker på studds pallar inte vänta tills jag avslutat en mening eller stycke. därför jag skriver så långt och krånligt. har fått klagomål om att jag snålar med bilder. så idag ska jag fan lägga in bilder så ni tillslut ber mig på era bara fossingar att jag inte ska lägga in fler. okej honeys


jag albert och dolle när vi var små och gullefjun

godmorgon ebony!! älskar att sova i bellas soffor förutom när katten väcker en när han går på ens mage aj

Bella övningskör, jag övningssmsade på hennes touch mobil

Wild bitch

jag och malin glada i hågen

choklad milkshake

Bella Ebony Clara Emelie och Micke på möllan. att supa ner sig en vardag är som stulen frukt

jag lina och malin skulle krama en utländsbagare på fjortisdagen

på torsdagar går jag upp tidigare än tuppen och vinkar av micke som ska åka och snickra. hahah. jobbet kallar. så sen fotar jag bussen när den avlägsnar och går hem och sover vidare. snyft. fast skönt att sova vidare:D

vissa skoldagar är lättare än andra

jag passade på att ta ett foto på dessa sötnosarna en dag när alicia faktiskt hade tvättat håret... hahaha skö
(det hade hon inte alls) hahah skö igen

Bellas strippstång. den var övernice men den var rätt lätt att välta:( får ta det lilla lugna hhaha

när stures svans viftar kan man aldrig vara sur eller ledsen svär på kurre

säger inte vem detta är som är så effektiv..... men en ledtråd är att hon har världens finaste namn

Mickes bollar. HAHA skoja<3<3 dessa fulingarna hittade jag på google i min iver att mmsa folk "Jag chillar pung"

jag brukar alltid baka goda kladdiga chokladmuffins när micke ska komma

förra årets julgran står fortfarande fint i vår trädgård

i med att jag vägrar använda strumpor därför får jag lite sår ibland men de gör inget faktiskt.

baby borstar tänderna :-)

här sov jag och hanna i barcelona över mysigt rum

sjukaste toffsen jag fick till hos anna förra fredagen

jag baby och mormor när jag fyllde år jag ser ungefär lika mätt ut som jag var. sture är också med

Barca första kvällen!! det var fantastiskt och zlatan GOAL GOAL GOALA

jag och hanna letade fashion mistakes!! t.ex midjeväska etc. här har vi en med allvarligare gradens problem! nääääää naaaw skoja de är ju pappa

hängde på en crepes bar, sånna skittröga försäjare. jag och hanna fick användning av vår spanska "helado"

Avslutar med en jätteglad bild på mig och hanna i en tapas bar:D

Nu ska jag ladda ner super mario forever som vi spela 24/7 som jag lärde micke börja gilla igår. hihi
PUSS (bara fyra dagar kvar till helg)
plus kolla livetsplusmeny.blogg.se om ni vill se malin utan bh............ haaaj

Kommentarer
Postat av: Johan Holmberg (Språkresan)

Grym blogg! OFTA du såg barcelona i barcelona, jag skulle döda för det.

2009-11-02 @ 18:21:57
Postat av: Malkin

hahahahahhahahahahahahhaha gillar inlägget skarpt förutom sista meningen... hahaha eller jo de är fan äkta reklam för bloggen... :p haha eller nä...

2009-11-02 @ 18:56:00
Postat av: Emelie

hehehe gillar möllan och eftermiddagsfylla - snor bilden! (y)

2009-11-02 @ 20:58:47
URL: http://emeliescene.blogg.se/
Postat av: Steffi<3

HAHAHAH fan vilka underbara bilder linagumman :* <3

2009-11-03 @ 18:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0