Welcome to the black parade

Jag är ingen konspirant
det är inte vi (som fattat allt)
mot
alla (den dumma massan)
och
dem onda (de som lurat hela världen)
och om du inte håller med mig anser jag inte att du är en av dem

men sanning om 9/11 är sann


plugg varje vaken minut, förutom när jag äter, är i skola, smsar, ser biggest looser, duschar, sover, träningscyklar eller läser i björnbärsstigen

Imorgon fyller mamma år. Vet att hon kommer bli jätteglad för min present:D Mamma du har varit med om mycket sista tiden. Din pappa och moster dog i september. Och din bästa väns mamma. Men du klarar allt mamma. Grattis älskade


Kommentarer
Postat av: jösse

jag käkade marängs swiss:D ja jag måste köpa ny en gång i månaden för jah använder fan varje dag:O det svider för den kostar 250!! haha du har fan haft den nu i ett halv år att den inte börjar stelna!

2009-12-03 @ 17:01:58
Postat av: Awesomeness

black parade? JASÅ (:

2009-12-08 @ 13:24:10
URL: http://underthefloor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0