Stand my ground

Onsdag

Skolan handlade mest om att säga ifrån
efteråt stack jag anna malin och lina in mot stan men malin fick sticka hem och gosa med en sotare hehe så jag anna och lina fick mysa själva. På övervåningen av lilla torg-espresso house. Pluggade marknadsföring och drack frapino. Great.
Sen när jag kom hem kom min sötnos hit. Jag tvinga han att kolla på biggest looser. Älskar de programmet. Imorse vaknade med huvudet på samma kudde som han och vimse. Så pussa jag hans finu panna. Sen hör man "värmlandsvisan" och då är man fucked. Dax att gå upp och följa honom till bussen. Sen efter det har jag faktiskt pluggat marknadsföring eftersom vi har prov idag. Kan VERKLIGEN inte förstå att jag har haft jeans på mig sen 6 imorse... sjukt.. värre än när dolle ska till körskolan förfan.
Idag är det torsdag!!!
Vill bara skoldagen ska flyga förbi..... i eftermiddag ska bli sooooft hos steffi med livets och jag ska färga håret. Låt se hur de blir:D:D:D jag har inget att förlora för nu liknar de lejonpiss och micke sa han skulle gilla mig ändå shit the same shi the same... HAHA
Swanheart versionen av nightwish som finns på spotify är så grym
SÖK PÅ DEN ELLER JAG SKA PUMPA ER i magu tills sprängu.
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0