Radio playing songs, that i have never heard

VARFÖR HAR BIANCO SÅ JÄVLA FINA SKOR Just nu. vill äta dem...... ät äta äta äta äta äta äta äta eller ätas

torsdag idag (tack för informationen, ja tack tack, varsågoda)
jag och steffi har ätit bacon, makaroner och snart muffins. dock är jag ganska mätt efter alla skorna jag käka för de är så goda iiiih sjukt snygga.
Vi har kommit en bit på vår geografi arbete!! Hoppas brudarna nere i vellinge kommun, haha skoja, skulle bara störa mig eftersom en löjligdebatt är i fullgång. ncncn
Hoppas de gått bra för mina älsklingar nere i höllviken menar jag såklart.
Igår hoppa baby på bussen med mig och de andra stenhårda. Dolle björn tille... hehe
Sen mös jag och han inomhus när de var som stormigast och regnigast ute. Glass, varmchokladsås och biggest looser. YEAH.
Oj som ni nog fatta så är/var jag ledig idag.
Helg imorogn.
Kommer bli underbart.
Livetsplusmeny.blogg.se

godnatt(L) hahahah kl är 15.11 nannedax

Kommentarer
Postat av: ab

GILLA!

2009-11-19 @ 21:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0