Please get out, get lost

oh the things you say................................ . .. . .. .. . .. ...... .. . . .. . :(


Igår var det fredag, veckans bästa dag. Spanska, Engelska och Sh B i skolan. Hoppas du kom ihåg att maila in engelskan lina. Igår hade alla i livets äventyr!!!!!! Fast inte tillsammans:(
Efterskolan åkte jag, anna och lina till hemmakväll och handla godis. Så underbart gott. Sen tillhöllviken och fixade deras cyklar linis är en liten mekaniker. Sen hem till Annas underbara hem och chilla, softa, hänga, i baren och jag drack kaffe(A) just de, tjaffsade med kaffemaskinen i skolan också. Stackarn. Smsa en massa får lite spel på att jag (eller framförallt anna och malin) ska hålla på och lägga i pengar och sen får man ut ett glas med bajs-mjölk istället för varmchoklad eller espressochoc:O 
Sen när vi hade myst där en stund skulle de vidare till simon, så jag fick skjuts till matöppet den underbara kvalitets affären vid malin sen gick jag därifrån hem till micke. Han var hemmasjälv för hans föräldrar var på idol. Han är så underbar. Han hade tömt toppen... för han visste ju jag skulle komma.... hahha. Han fixa jättejättegod mat, lövbiffrullar med god fyllning, pommes (för han vet jag gillar de med än klyftpotatis för jag är barnslig) sen sallad, stektbanan i farinsocker och vaniljglass, chips och dippa. Sen bada vi i hans bubbelbadkar och lite sånt. Världens mysigaste. Älskar dig(L)
men på ett eller annat sätt blev de ändå lite av en livets kväll. iiih kan knappt berätta varför. 
idag har jag gått i malmö med micke han hitta överfina kläder. Nu är jag hemma, har riktigt ont i mitt knä hade glömt hur de kändes. Ska iallafall äta sjukt gott kött, sherrysås och kroketter. Sen ikvälll ska jag träffa läl och josse<3

_________________________________________________________














BÄSTA VÄNNER

www.livetsplusmeny.blogg.se

Kommentarer
Postat av: ab

BÄST! bäääääst! ni är bättre än bäst! ÄLSKAR ER! <3

2009-11-29 @ 14:22:55
Postat av: bella

BÄSTASTE AV BÄST I HELA UNIVERSUM! behöver snel häst nummret igen, min tegelsten till lur vill det:D

2009-12-02 @ 18:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0