Once it sets its eyes on you

Det är livetsplus att kämpa i veckan. Svettas, slita. Älskar känslan av att kriga i skolan i veckan och släppa allt på helgen. Släppa allt på natten. Släppa allt dirr jag går ut från skolan. Hitta på saker!!!! Kom hem för en stund sen, ikväll är de massa bra program som alltid på tisdagar. Innan dess ska jag träningscykla hahaha
Imorgon är det onsdag vilket innebär första mentorsprogram-mötet halv 3-halv 5. Drygt! Fast jag har en förhoppning om att vi plussare ska handla godis och chilla/plugga så går tiden fort. Sen kommer baby till skolan.


Det är värt de :-)

Kommentarer
Postat av: AB

duktig duktig duktig flicka ! vi är grymma! yesyesyes!

2009-11-17 @ 17:42:01
Postat av: Dolle

skryt lite till va ;)

2009-11-17 @ 19:09:57
Postat av: Lina

TACK ANNA!! blod svett och tårar. och hjärna. haha. Hahaha dolle tycker du ska skryta lite du med. 1. du är också grym 2. du läser min blogg AAAWESOME

2009-11-17 @ 20:17:40
Postat av: Lina

btw.... hoppade över att lägga in engelsk resultaten;) hahah

2009-11-17 @ 20:18:43
Postat av: bella

fyyy faaaaaaaaaaaaaan vad grymt! man skulle ju nästan kunna tro att du inte har ngt liv......;D

2009-11-19 @ 11:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0