Musik nonstop

ROOOOOOOOOCK N ROOOLL dör aldrig nej.. kom tätt intill det är okej

igår säger jag, fast teoretiskt sätt i förrgår eftersom klockan har smygit sig över tolv höhö så var det fredag.
En underbar dag var det. Ja alltså inte engelskprovet för det gick värdelöst och de sista man vill höra då vilket jag hörde en jävla massa utav är folk som kommer ut och säger "de var ju lätt.." man bara: fail.

det var den 6/11 = jag och micke har varit tillsammans i 5 månader. Så efterskolan träffa jag och tjejerna en kompis, brasse, en liten stund bara chilla pung. Sen tog vi 100 bussen till höllviken och splittrades:( haha
jag gick hem till micke och tjejerna cykla hem till sig. Malin hade avlägsnat iväg på tåg till simrishamn vilket visade sig enligt livetsplusmeny.blogg.se vara mycket bondigare än vad jag trodde och jag trodde en hel del redan! Jag och micke chillade och åt jättegod mat kycklingklubbor, pommes, sallad sen tog vi pick och pack och cyklade till Lina. HAHA jag säger cyklade men de är ju faktiskt inte sant. Micke sköter den biten. Jag flyger. Sitter på hans "hylla" där fram och flyger fram i luften medans han krigar och cyklar på alla A-brunnar så jag måste dunka min rygg gul och blå för att inte få "AKUT otur". Till lina kom också anna och vi fixa oss innan vi sen drog till bella. Där var det förfest lärde mig ett nytt spel som var kul och de var chill som fäääääääään. Sen var det dax att sticka dit alla höllvikare i blygsamhet viskade under dagen "strandbaden 16-19 ålder" jaaa de var rent utav lite skeptiskhet kring det hela men hur eller hur så skulle ju varenda jävel dit som man snacka med hur mycket de än skämdes för de hahha så vi vänta på buss i typ en timme, sen slapp vi betala, sen gick jag micke wille och jocke på en motorväg i en uppskattningsvis 40 minuter (Wille var de inte en 10 minuters genväg, framme före bussen? VA? VA?VA?) men de hade fördelar tro de eller ej men de kan jag inte berätta varför iiihihihi
På strandbaden var de inte trångt så att säga. men jag och tjejerna och faktiskt killarna också dansa och hhhaad a good time. Förutom att alla killar pumpa med sina vänster armar i luften istället för höger för alla hade ju tagit vaccin sprutan.. HAHA. Så de var soft. PÅ bussen hem rann de spya i gången och jag fick nästan på mig och de stank. Men de löste sig. Jag låtsades helt enkelt att jag sov. Dock var jag vaken. DETALJER.............
vid 4 tror jag kom jag och micke hem sen duscha vi och sånt så somna säkert inte förrän vid 6 sen idag sov och chilla vi tills jag fick säga hejdå "VINKAR som drottningen" och djura till stan. möta tjejerna, fixa och dona, tömma nöjesmagasinet på godis. Dra hem, fixa mig och sticka på tjejmiddag hos ella.
Ni ska få några bilder faktiskt. Because you're worth it. stavning:|
puss



josse, alicia, jag, kikki och ella hos ella-bella. grattis(L)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hawt bild lön!!!

2009-11-09 @ 18:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0