Losing my religion

visst jag bloggar då och då
till och med händer de att jag uppdaterar flera dagar i rad. Detta är inlägg två idag t.ex. men får man grepp om mig? nja. jag tvivlar. jag är som en nyckel ovanför en brun. Jag är som om man stod framför ett stup. Jag slinker lätt. Jag slingrar mig. Jag är som rymden. Fast ändå kan jag rymmas i en fingerborg. Jag är konkret när jag berättar om diverse saker. Ändå är de som om man inte kan ta på de. Jag tvivlar på att ni riktigt är medvetna om vad jag är up to. Kanske är de charmigt? Kanske är de de löjligaste jag skrivit på denna blogg eftersom de inte stämmer. Ni kanske tror oavsett om ni har rätt eller fel att ni kan mig som er vänsterhand. Att jag är förutsägbar. well inte vet jag. kanske är de bara de att jag inte kan underståta mig att berätta om vad jag åt till frukost och vilka lektioner jag hade i skolan. anyway det jag ville komma till är att jag faktiskt ska berätta vad jag gjorde i lördags.

eller varför inte turn back time to fredags natt. centralen halv 2. efter en flygtur med hanna occe och blåa hörlurar från turistbussarna i barca. gotta feeling på replay. så säger svante: kan vi inte sticka till mc donalds på gustav? jag är hungrig. Vi andra delade inte hans åsikt eftersom vi hade ätit mc donalds mer än vad vi ätit frukost i barca så vi åkte hem. Då ringde en styck pojkvän som var på ute i malmö att han och några kompisar hade natt-matspause på mc donalds. Jag ville helst av allt träffa honom. men blev ändå lättad. min familj där med fejtaste väskorna luffigare än han luffaren som går runt i vinterkläder året runt vid triangeln hade inte varit gulligt. 
I lördags fick jag veta att jag var bjuden på en rolig halloween fest men stack tyvärr aldrig dit p.g.a några olika omständigheter. t.ex hade jag ingen utklädning plus hade nyss kommit från barca ju. Men lördagen var toppen ändå. Träffade älskling äntligen. Och sen stack vi till Larres otroligt chilla rum. De spelade något slags playstation tror jag vågar inte utala mig om vilket haha. Sen stack vi inom lina och snacka med lina och anna så jag träffade de sötnosarna vilket gjorde mig mycket glad. Sen stack jag larre och wille till shakespear puben. Chillade till Larres farsas band. 

Nu ska jag sova. om ni ska greppa mig i en hand kanske den texten gav er ett finger? lång fingret kanske? hahaha skoja inte fuck you till er fina läsare. i love you guys ju.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0