Handle me

längtar redan till helgen. inte ovanligt men illa. jag är väldigt hungrig ska äta ceasar sallad om 1.5 timme jag längtar väldigt mycket.

Vaccin. I dont know. Jag känner en övervägande negativitet. Jag vill faktiskt inte ta sprutan tycker de är obehagligt och vill inte få feber. Fast jag vill ju inte få svininfluensan. Fast svininfluensan verkar så förstorad. Hur många brukar vaccinera sig mot vanlig influensa? Och vanlig influensa dödar fler än svininfluensan i nuläget..
jag chillar pung till mil efter mil - eldkvarn
Micke tog sprutan idag undrar om han blir sjuk imorgon för då ska han sova här. Sture och jag håller tummen att han inte blir de. Men sture håller två tummar. FÖr annars hade de sammanlagt blivit två tummar och de är otur..

har fan knappat pallat öppna min engelskbok idag fast jag bara hade en lektion. ååh no im not gonna do it. no way. om jag tar sprutan imorogn lär jag va sjuk på torsdag då kan man ju plugga då hehe


världens sötaste lapp micke skrev till sina föräldrar för länge sen. nuförtiden har jag min egna lilla tandborste där hemma. vit. sen en rosa här hemma. haha

puss

Kommentarer
Postat av: linnéa

jag älskar lappar :D

2009-11-03 @ 20:39:49
URL: http://linneadahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0