Tripping

Du kan väl följa med?

Ännu en helg har svävat förbi
i fredags stack jag med livets dirr efter skolan, kollade på nya toppen åt och var riktigit djuriga.
jag, malin, anna, steffi. Bk, godis för 3.90 hg, apelsinkrokant marabou you name it;)
sen ser malin en snickare gå utanför och tänker :ah, är det micke?
jag tänkte... hmmm ska jag springa efter eller sitta kvar hmm.. sitter kvar. får ångest. reser mig. kollar efter han but here's no were to be found. Sen ser jag han. Snickaren. Helt klart micke med sin bak och fram keps.. hahha
jag går in och sätter mig igen. då går han förbi igen. tillslut hittar han in. hahha.
Jag och steffi drar hem till malin, fixar och donar sen drar vi till lina. Med hjälp av diversecyklar tar vi oss till bella, och ebonys födelsedags fest. Kvällen var varierad för olika personen hahah. två personer hade iallafall a night to remember. if you remember it. Själv fick jag fatt i linas mammis cykel och cyklade hem till micke. känner mig snart som en höllvikan. Cyklar runt där själv och allt, luftigt!!! haha
sov hos micke. lördags shoppa jag snabbt med steffi, sen hem käka sen kom mina älsklingar och förgyllde mitt rum med dess karisma/glädje/skönhet och SJUKHET hahaha. promenixa (vilse) till stanik.
DANSA. det var skitkul, länge sen jag festade i kvarnby och länge sen de var så mkt dans:D:D:D extra kul att livets var där också. fast all good things comes to an end.
split up eller hur de stavas
landade
sov med baby
idag handla vi bullar och lindth kulor (okej jag köpte dem.....(A)) sen såg vi brandvägg. Mys!!

Nu kommer söndags ångesten smygandes. I dont wanna:(
FAST IMOROGN ÄR INGEN DÅLIG DAG SKA JAG TALA OM. två lektioner vilka i för sig är pretty horrible men sen på kvällen = NEW MOON!!!


Kommentarer
Postat av: ab

jaaaa, sån fet helg som alltid med er! och IMORGON , JAAA. kan fantamig aldrig bli en bättre måndag än den!!!!!!!!! wiieeealooove

2009-11-22 @ 19:13:05
Postat av: josse

OMG new moooooooooooon

2009-11-23 @ 17:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0