Around the world (lalalalalala)

har precis ätit vitlöksbröd, fläskfile, ris, god sås och sallad. snart kladdkaka och söndagsbilagan(L)

Kom hem för två timmar sen. GAAALEt är livet. GALET GALET GALET. jag kan inte skriva allt här. förlåt läsare. jag vill egentligen bara skriver ner exakt alla detaljer allt som hänt från det att jag lämna hemmet i fredags. Men för det första hade de blivit en text som hade tagit en vecka att läsa. och då hade de känts inaktuellt:P hahaha
plus känns inte bra att skriva vissa saker på en blogg. Man kan lätt glömma ibland att ni faktiskt läser.
Men kan säga lite. Fredags var nudekväll hos anna. Sov hos micke. Lördag var verkligen min och annas dag. Braman-dag!! Stan med anna, micke, philip. SOFFtish malmö mys som AB sa. Anna drog med hem här. Käk med bl.a dolles familj hihihih if my life only knew about me life... skoja. Sen stack vi till jontuuuu. Allt som hända från de att vi kom till jonte vid 9 till att jag anlände hos micke vid 3-4 på natten är nog bara jag och anna fullständigt medvetna om. eller medvetna är inte rätt ord. Jag och anna hade sånt moment i bilen från emilsgården...(L) "Vad lyser där framme?- Ska ni till storgatan i malmö?" WHATTTT:O Det var iallafall en skitkul kväll det också. Det var lite reunion kan man säga. fredags var gr8!!!! ÄLSKAR ER TJEJER. Idag såg jag och micke en skitbra film Wallander - Tjuven. Älskar micke också.

Imorogn blir det 2012 med emelie och ella!





innan jag färga håret
anna och lina blev skitfina i sina hår btw. frisör studie i fredags:D






Imorgon i skolan får vi trösta oss med att lyssna på videor på min mobil. och bilder på linas. hahha


Kommentarer
Postat av: brahed

hahahah såå skön text! Stämmer till 100%! Riktigt grymunderbarfetstööööörd helg. U got 2 (L) IT!

2009-11-16 @ 00:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0