Abracadabra

Sitta och räkna matte med adepten....................





Nu är jag klar med halva mitt arbete vilket jag ska fira med subway kaka och biggest looser.
Längtar till ikväll när jag är klar med hela arbetet. Då är det bara torsdag och då kommer baby sen är det helg. Älskar helg och vardag nu för tiden. Fast de blir nog ingen livetsplushelg denna helgen :'( Fast man vet aldrig.
21 dagar till jullov.

IN MY OPINION, om du gör det, KOM ALDRIG TILLBAKA.
ointressant inlägg idag. känner mig guilty(A) haha
ska bli kul att höra Joels engelskredovisning om 9/11.
Jag kommer dock faila på min pallar inte redovisa själv på engelska. Antingen har man uttalet eller så får man göra de walk of shame efteråt. GÅr de bra blir de walk of fame. HADE VARIT GYTT
love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0