Biljelo dugme



Denna veckan har varit den sjukaste någonsin. Jag har pluggat i 19 NITTON timmar. Niiiiiiiitton fucking timmar. Fattar inte att jag stått ut, gått ut med sture 24/7 etc. etc. Såg angels and demons i fredags med josse och hennes lille morfar. Den var mäktig, skitbra soundtrack musik! Igår kom ett gäng hit och förfestade sen stack vi på födelsedags fest för lina och björn=)=)=). Nu sitter jag här, en krigar vecka är förbi haha. Pappa är påväg hem med burger king mat(L) Sen ska jag och josse sticka och fixa ett eventuellt jobb. Hoppas:D:D för jensens börjar rinna ut i sanden känns det som. Alicia ringde nu från sitt jobb och bad mig spela upp rumäniens bidrag från Eurovision i luren på henne "balkan girls" många sa att den var bra men jag håller verkligen inte med. haha. Iallafall på bilden ser ni den blåa magtröjan? Den hitta jag i mitt rum när jag skulle städa igår. Kom på att jag glömt lämna tillbaka den så får väl behålla den. Btw kakorna på bilden är från subway. KAN DET BLI GODARE ÄN DEM? hmm... låt se..... NEJ

Kommentarer
Postat av: Anna Braauuhed

Tack för igår igen snygging :D kakorna ser as goda ut :O nu blev jag sugen på choklad också!!!

2009-05-17 @ 14:43:08
Postat av: Linnéa

Svar: Haha l0ser:D

2009-05-18 @ 18:05:46
URL: http://linneadahlgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0