Show me heaven

Malin idag
Idag var ingen vanlig dag i skolan för idag var Malin B.I.B!!! Som ni säkert ser på bilden på tog jag det fotot idag. Vi baka lite på lunchrasten...... <3<3
Iallafall hade vi orientering idag på bulltofta. Jag är van vid bäcka orienteringen som bestod utav 3 timmars lugn och filosofisk promenad med halva ica maxi i matsäcken och sen fråga man någon ambitiös kille i parallellen vilka bokstäver svaren var. Ikke sa nicke var det så idag. Vi fick springa runt och de var många kontroller utplacerade över hela jävla bulltofta och man hade bara en timme på sig. Tur att malin kan läsa karta och jag kan hela bulltofta utantill. Ett minus bara att jag inte hade skor så mina fötter mådde ju inte jättebra! Sen stack jag Bella Malin Angelica och Rebecka till IKEA och åt. Fyfasiken. Det var typ den bästa idén ever made att sticka dit. Hmm vem kläckte den? (H) Sen var jag så lat (:() att jag inte orkade gå hem från IKEA istället tog jag bussen till stan med de andra och hoppa på femman hem. Lyckades pricka in bussen som alicia och gabriel var på. Nu sitter jag och försöker skriva akademiska uppsatsen om ryska revolutionens uppkomst. jag viiiiiiiiiiiiiilll inttttteee. Det är liksom inte ofta jag bloggar men när alternativet är att skriva akademisk då blev valet plötsligt mycket lätt:O fast jag har en ben n jerrys half baked nära tillhanda så ska vara ganska nöjd över min livsituation trots allt. haha fresten, helgen som gick fick  5 toasts. Hos bella med älskvärt folk i fredags och maxi och tjejsnack med såklart alicia ella josse och emelie i lördags. Ha det bra puss

Kommentarer
Postat av: Malin

haha, antar att det var detta fotot som du skrev om för några dagar sen! ;)och yeees vi va värsat teamet idag :D hihi <3

2009-05-25 @ 19:08:06
Postat av: alicia

ofta ni får baka på rasterna:(vi bara schmunkar rundor i korridorerna!

2009-05-25 @ 21:21:04
Postat av: Stephanie

HAHAHAH, sån sööötunge Malin är på bilden :)<33. Visserligen annars också ^^ (Y) <3. Orienteringen var djurig!!

2009-05-29 @ 16:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0