Blott en dag

 You don't have to explain yourself. I left you. I left you.



Igår var en heldag med bella. Vi vaknade i min säng tittade på varandra och skrek: VAD HÄNDE IGÅR? haha skoja. vi gick ner och lagade bacon, (bella åt dock inte dem för hon är vegetarian vilket jag lyckades glömma typ 3 gånger och erbjöd henne skinka på mackan etc.) ägg, smoothie (vilket vi disskuterade både till frukost och senare på kvällen är ett ord man inte vill uttala. 1. man läspar 2. "thie" kan bli fel på så många sätt) och som om de inte vore nog åt vi typ en hel vattenmelon också. Sen väntade vi på att sticka till maxi för de var extrapris och kvällen innan hos dolle lova vi ella att vänta med att tömma hyllorna tills hon hade slutat jobb. Så vid halv 4 (kunde inte hålla oss längre) stack jag, bella, alicia till maxi dit ella också kom sen. Handla massa godis sen satt vi utanför som vanligt och snacka och åt. Och alicias tand gick sönder:O hahah så riktigt typsiskt hon som hatar tandläkaren.. en fördjupning om den dramatiken hittar du på läls blogg. Sen stack jag och bella till höllviken och gick till hennes stall som ligger mitt ute i ingentingen tycker man. Men där var så vackert. Man såg hela höllviken kusten kändes de som och långt till höger skymtade öresundsbron och långt till vänster skymtade skanör falsterbo. Och längst med marken beredde sig gröna fuktiga ängar. De hade regnat så de var liksom sånt klart ljus och naturen helt grön. låter gay men jättesant. Sen skulle hon fixa med sin och corres häst och då fick jag hjälpa till. Jag borstade hela hennes fina häst även bakbenen och sånt. JAG ÄR LIVRÄDD FÖR HÄSTAR. Kände mig som paris hilton i simple life.. haha. Men de gick bra. På kvällen stack vi till Anna (bara en halv timme för senade, bra bella bra!) och där var krök. Jag, micke, henke, bella drack dock vatten. Och åt äpple. Sen stack vi rätt tidigt och micke "ramade" mig på en sån "pakethållare" framför styret så kändes som jag flög. haha. Sen kom vi fram till busshållsplastsen och så jublade jag GRATTIS BELLA. Fast klockan inte var tolv än. Men vi låtsades som de. Grattis älskade<3. Sen stack hon och så väntade micke på bussen med mig. Finaste. Idag har jag inte gjort mycket. På kvällen var jag iallafall hos josse med alicia och ella och de åt ketchup vattenmelon:D puss  


Kommentarer
Postat av: alicia

high school musical :D

2009-07-25 @ 12:51:43
URL: http://aliciaalmeida.blogg.se/
Postat av: ella

awww sexy! det var en goo dag vill jag lova!:D saknar dig din lilla kvanby hoeeee kom hem nu dååå! love ya

2009-07-28 @ 21:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0