paradise


varit sjuk några dagar. jättetrisst för det är ju falsterbo horse show:O känner mig lite deppig nu.. kom precis hem från jobb. fick en chock när clause ringde mig. Men blev samtidigt jätteglad. Lämna en lapp där för några dagar sen och då måste de ha sett den. Jag har inte jobbat något alls i sommar så de är bra jag jobba idag plus jag har innestående dricks att hämta. Plus ska jobba mer nästa vecka. Känns overksamt att inte jobba på hela sommare plus jag behöver pengarna så in i:O hahah. men jag ska nog undvika att vara deppig nu. jag menar jag har fouundat en dream thar most come true. det måste den (immortality 2.29-2.33) jag ska kämpa!! (nu ringde malleballe, hon lotta och bella har precis förfestat och väntar på en försenad buss till falsterbo. de ska till 18 tältet dessutom:O) men som sagt. jag ska kämpa! och imorogn blir nog kul:D och på lördag blir det falsterbo. sen sticker jag snart till stockholm. där josse är nu btw. ska bli avslappnande hahha:D och emelie ska visa mig shopping, och var hon brukar hänga. får se hur de blir med resa till mallis med bästis. vi kommer ändå resa tillsammans inom en snar framtid. kanske till och med redan i augusti med emelei och ella med. hoppas de blir av hade varit fettaste. stannar i stockholm en vecka, sen sticker jag till göteborg och ser U2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! älskar verkligen mina vänner. ibland känns de som jag inte förtjänar er:O you make my dayyyyss:D iallafall fuck it... 2 and a half men, scrubs och paradise hotel väntar<3 och just det. HAHA bilden är från i måndags. snodde från emelies blogg. så sjukt mitt hår är där. uuue. plus saknar micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0