Magnificent

igår blev de nischt film med ella och alicia utan istället stack jag ella och sjö ut och cykla. vi hamnade tillslut på statoil vid jägersro vi kom på då att de har ju öppet jättesent:O så alla gånger vi tänkt: fan inget är öppet:( och typ skärt oss (eller iallafall jag och alicia för vi har starkast sockersug) så kan vi ju nu istället åka dit och handla i deras nattlucka! sen såg vi någon relativt dålig film hos sjön. Idag är det nån dokumentär om Anna nicole smith och hennes liv (och död) och den ska bli spännande att se:D den skulle jag se med alicia, ella och JOSSE som kommer hem idag<3<3 men läste precis på ellas blogg att hon ska till kusinerna:( men vi andra tre ska iallafall se den film/dokumentären och josse har en stockholmsresa att återberätta plus visa massa shoppingfynd. och de passar utmärkt för jag har aldrig varit så här shoppingsugen!! jag är verkligen aldrig de har nog inte handlat ett klädesplagg på typ ett halvår. men nu är jag! och ska ju till stockholm på söndag så får spara mina pengar tills då. jag tror de blir maxi också idag för alicia har inte varit där på länge och de håller ju inte:O plus josse har inte helelr varit där på länge:O plus de var så älskvärt på maxi igår. sån mysig stämning där liksom och jag, ella och linnea vila lite på asfalten utanför. typ sov lite.. nästan. imorogn är det 40 år sen månlandningen och oavsett om den var sann elr fake så vill jag se lite program om de som går imorogn. får snacka med micke för jag ska va med han imorogn har inte träffat han på en vecka:O pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0