dead boys poem



IDag passade jag och alicia de här två fina barnen. världen finaste faktiskt. Amanda och Adriana=)=) spelade zoo haha ett överfattigt spel som jag älskade när jag var liten. fyfan vad stenig bild fresten. såhär i eftertanke. med facit i hand så-att-sajja. Iallafall nu hinner jag inte skriva mer:(:(:( för jag ska ta min cykel och softilera hem till jossan där med blir god mat skulle jag tro och vinka av hennes hus. Där jag fan nästan bodde som liten .Jag och jossan var alltid och när jag tänker efter va vi typ alltid hemma hos jossan. Hon hade ju Olle:D Och nu ska hon flytta så måste ju säga hejdå till huset, vinden och allt, där vi alltid körde ryska posten. HAHA.. nu är det slut på gamla tider.. ja nu är det färdigt inom kort, nu ska hela rasket rivas, nu ska hela rasket bort, så jag tar farväl och stora tårar rullar längst min kind. Nu är det slut på gamla tider, nu går båge-huset i himlen in!! sen ska jag stanna där en stund men sen ska jossan på fest och då cyklar jag också hem så kommer vissa hit sen drar vi till milämiläs<3<3 födelsedags fest. ha en bra lördag alla puss heeejdå

Kommentarer
Postat av: alicia

extremt fula blev vi egentligen.................

2009-07-12 @ 13:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0