Come home



Äh vet ni vad ta och skit ett stort stycke i mitt förra inlägg. gårdagen blev greaat:d och de blir vad det verkar fler great dagar i det närmaste.... ska nog berätta lite mer om det i livetsplusmeny.blogg.se känns som de hör hemma där. nu är det väl bara för mig att sova siesta eftersom en natt med 7 översovare aldrig slutar lyckligt ur sovperspektiv, äta min favoriträtt och sedan är det på det igen ikväll! heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejdå (för att leka josse hahahah när hon snacka med sin mamma så jävla kul. hahah hon svarar i luren: hej:) hos lina... JA!..... ska hem nu... berättar sen HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejdåå;);););) klicka)

Kommentarer
Postat av: Linnéa Dahlgren

Haha jo men jag har märkt att folk inte vill säga sånt längre :) men varsågod, i´ll be there<3

2009-07-14 @ 22:39:38
URL: http://linneadahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0