All my life



Igår kväll bestämde sig jag, alicia och josse för att tälta i josses trädgård. En fin idé. Som tur var hade vi jättemånga täcken, dynor, kuddar, bärbar dator, film, högtalare. hahaha sen ser jag att josse satt ut en sån fet rund grej med massa uttag så hon laddade sin mobil i tältet och värsta. jag bara:| sånt hotel... haha iallafall så sov jag och josse på kuddar som låg typ en cm från alla uttagen kändes som man bara kunde bli ihjäl elektriciterad när som. anyway. Ella kom också och såg på en sjukt bra film med oss. "Knowing". fast vi såg aldrig klart den måste se slutet:O Så var vi där, jättemysigt inte för varmt inte för kallt, chips, popcorn etc. etc. så kastar någon nått på vårt tält. EN LER KLUMP. och vi bara jaha... är det jounis och grabbarna som springer omkring och fjantar? Men nej. då ser vi att EXAKT sånna lerklumpar är det fullt utav inne hos josses grannars trädgård och altan dörren stängs exakt när vi sticker ut huvudet ur tältet. Alltså herregud. vuxna människor. nog för att de inte är första gången man blir fascinerad av deras dumhet. Men ofta de kastar lera. De kunde ju bara bett oss dämpa oss om nu det var problemet trost att klockan inte var mycket mer än att de ens hade blivit mörkt:O Josse tog leran och kasta tillbaka in till dom. 5 minuter senare kommer de en jävla smäll till och vi såg på en läskig film liksom så lite trisst att bli avbruten heeela tiden av LERA. Vi kuta ut och då fick vi lite spel. Så vi går och plingar på (hoppas på att väcka någon i huset) hos grannarna då och då öppnar dem så säger vi då som de är vänligen sluta kasta lera ni är vuxna etc. et.c tältet kan ta skada plus de är inte mysigt alls. och de bara: Nämen oooj de är inte allllls vi hmmm... vem kan de vara vi har inte ens hört er ooooj... inte mycket för oss att göra annat än traska tillbaka till tältet. Då kommer grannen (vi väljer att bara säga grannen och inte säga namn. hade bara gjort oss alla mer irriterade) och säger: jag tycker inte man ringer på någon vid denna tiden. vi försöker titta på tv... ja men herregud kl var tjugo över tio mitt isommaren och vem bryr sig om att hon tittar tv:S LOOK AT US. THIS IS US TRYING to tälta i vår egen (josses) jävla trädgård men nej de går ju inte för några jävla tv holiganer kaster lera på oss. Så står människan och klagar. Sen säger då vi men snälla ni kasta ju lera... hon bara: nej herregud de skulle vi aldrig göra... (BRB) (BRB) (BRB) (BRB) men vi hörde att något kastades mot oss också... ah okej säger vi och går tillbaka till vårt tält. Då kom vi fram till de självklara av de självklara. Om nu människan inte hade "eeens hört att vi tälta...." hur kunde hon då höra att de fick lera på altanen? Och om någon nu kastar lera på oss och sen kastar vi tillbaka och DÅ kastar någon tillbaka igen. klart de är dom. skulle någon annan gissa på att nu har de nog gått så pass lång tid att de är dax att kasta igen? NEJ utan de är ju de som HÖRDE som hon själv erkände att vi kastade tillbaka och då kastade dem tillbaka igen.. plus efter vårt lilla uppror kastades inte mer lera. hmm kanske för att de där mystiska personerna/utomgjordingarna som uppenbarligen kastat leran om de nu inte var grannarna vilket de själv är säkra på att de inte var, bara chansade på att vi hade gjort uppror och att de därför kanske var dax att sluta? alltså grejen är att jag skrattar själv när jag läser detta. HAHAH de får kasta hur mycket lera dom vill altlså jag bryr mig verkligen inte. kasta på. ät lera om ni vill. bara de att jag stör mig på dessa människorna sedan innan och vill därför bara pointera och CHÄBA dom genom att på bloggen säga: hej grannar. Om ni läser detta så: VI VET ATT DE VAR NI SOM KASTA LERA. detta gör att vi med glädje lever vidare med samvetet att vi genom vår oskyldiga påringning störde er i ert tv tittande. nästa gång vi tältar får vi sätt upp sköldar så skall allt ordna sig och livet gå vidare. ha det bra. SLUT. nu kan ni grannar sluta läsa för nu är det slut pratat om de tramset. Nu har jag kommit hem från tältningen iallafall. sov jättegott det var en fin natt ändå må tro(L). ska duscha och så. puss

Kommentarer
Postat av: alicia

det tog fan i mig tid att läsa detta inlägget, fast mitt eget fel. bad själv om det inne på min blogg. aliciaalmeida.blogg.se :D:D haha sjukt ball inlägg, och dom fattas hjärncellor. och hur ska hon nu kunna shoppa kläder när mannen är och krigar i israel i ett år snart. vem ska laga mat, städa, klippa gräset etc......

2009-07-22 @ 13:17:55
URL: http://aliciaalmeida.blogg.se/
Postat av: josse

hahah så jävla ball!! hoppas nu alla fattar vilka idioter dem är :O:O

2009-07-22 @ 13:37:48
URL: http://josefineschonbeck.blogg.se/
Postat av: Linnéa

HAHAHA fan vad sjukt!?!:O

2009-07-22 @ 13:45:55
URL: http://linneadahlgren.blogg.se/
Postat av: gabriela

jag stod bara och gapa haha så jävla sjuka<3

2009-07-22 @ 16:56:00
URL: http://tgabriela.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför skulle de kasta lera på ert fattiga tält? Att du inte skulle bry dig om du skriver ett inlägg på över 2000 tecken, vem av grannarna är det du vill komma åt (biatch) Mejla grannfejden nästa gång, tönt

2009-07-22 @ 19:49:44
Postat av: lina

haha ;) BRING IT ON BIATCH, du och jag i grannfejden!/ BELLA

2009-07-23 @ 14:34:11
Postat av: Anonym

OMG KIM SLUTA DITT RETARD

2009-07-23 @ 18:49:10
Postat av: Anonym

Jag förstår inte hur ni bara orkar lägga energi på det och skriva en hel bibel om det..

2009-07-27 @ 12:31:43
Postat av: lina

det är mycket du inte förstår;)

2009-07-27 @ 12:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0