livet grabbar

Brukar inte ha med kameran nuförtiden, lite trisst. Dock fick jag fatt i denna bilden från i lördags. Lite dans hos fredde! =)
Idag sitter jag och skriver till ljudet av sture min världsbästa hund som med tassarna bäddar lite i sin lille"bur".
 Förra helgen känns redan uttjatad men för de som missat de så var jag på bio med ett gäng o sen blev vi pepparsprayade. Kvällen slutade hos jeppe. I lördags var det kalas hos emma och sen fredde med läl,micki och michelle:D I veckan har det varit sjukt mkt läxor, skit, utvecklingssamtal. Gud bevare mig! haha
Klämde iallafall en hel kladdkaka med alicia häromdagen! Varför måste man tvunget sitta och äta tills man upptäcker att den är slut?helsjukt! haha
 Idag är det fredag och jag har varit ledig. Så jävla älskvärt. Sov 11 timmar i natt. Det har jag inte gjort sen brantzing dog! haha för att citera alicia. Igårkväll såg jag malin anna och steffi I taket lyser stjärnona. Han som spela tzatziki för många år sen var jävligt snygg! Sen bölade vi en massa men den var jättebra. Efteråt väntade en nicklas och en jonte utanför. Vi stack till Mcdonalds. En rolig grej var att vi träffade två lärare Lucas och daniel som skulle ut och festa. Dock var det nog inte så kul för Nicklas som inte var helt nykter:/ Nu ska jag inte skriva mer än att 118 100 suger:( Face the facts! haha ringde dem på nyår för ville veta om bussarna gick då. En snubbe vid namn Johan svarade att de gjorde dem inte, och den slutsatsen drog han alltså utan vetskap om var i landet jag befann mig. Det lustiga är att när han fortfarande är på tråden ser jag bussen så jag skriker "jo jag ser ju den"! Så ska ni fråga vad som helst, fråga oscar i min klass istället för 118 100. För han vet typ allt! Iallafall nu ska jag äta sen sticka till läl! Hoppas lovet blir skitkul.OCH NIGHTWISH ÄR BÄST.
puss


Kommentarer
Postat av: Linnéa

du lyckades med bilden! hahahha:D

2009-02-13 @ 20:44:07
URL: http://linneadahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0