KAOS!

fint folk!
Idag blir det ingen fin inledning rakt på sak! haha=)
I lördags fixade först jag alicia josse och åke oss hos mig. Sen stack vi på fest hos Joel och det var jättekul med mycket dans och även Sp1Dare! Tack joel:)
I måndags kom jag alicia och josse på den lysande idén att ha fest hos josse när vi  hängde hemma hos josses mormor och åt nötter. Dagen gick, vi fixade massa, shoppade på kinalivs etc.....hahah iallafall fest blev det! Om någon hade varit i mig den kvällen och hängt med i alla svängar hade ni fattat precis hur de kändes hahah går liksom inte att beskriva. Men så var det nog för alla där framförallt josse! Iallafall, några inslag från kväll var att  vid 23 tiden sitter halva kvarnbys tonåringar och ugglar och gömmer sig med ytterkläder i Loan& Louises rum . Vid 00.00 dansade 10 pers på ett bord som sedan sprack. 01.00 kom polisen på besök för andra gången helt i onödan. Men det var liksom inte så misslyckat som de låter de är det som är grejen! Men många var älsvärda och hjälpte till:D Idag är det onsdag. Igår sov jag och alicia och åt kladdkaka.
Till alla som läser min blogg: sköt om er och ha det bra<3 puss


Kommentarer
Postat av: alicia alicia alicia

omg jag vet inte hur man komenter en blogg. skulle bara se så jag klarade hehe

2009-02-22 @ 18:33:01
Postat av: Anonym

kommenterar*

2009-02-22 @ 18:33:43
Postat av: Emelie

Sv: de tycker nog faktiskt jag med :)

2009-02-28 @ 12:22:27
URL: http://memmelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0