Hej

Jag kan ingenting om bloggar men nu helt plötsligt har jag en:D

Kan berätta att i fredags dog min farmor, så sedan dess har det varit många sömnlösa nätter och mycket Josh Groban - Time to say goodbye. Iallafall:/ I lördags morse kom alicia och josse så stack vi till maxi och handla frukost, satan vad gott; ananas, melon, safari, kakor, bulle och jag handla en hel jävla maxi-kladdkaka till mig själv och de var ett av de bästa inköpen detta året haha. Sen stack vi till mig och åt det och kollade på hmm, vad heter den, just det Bridget Jones Diary. På kvällen kom farfar och min faster hit, ledsen stämning:( Men sen stack jag till Musti, det var kul:D Alicia jag josse och fredde stack rätt tidigt, först inom mig och av någon anledning gav jag alicia en fetbit av min kladdis, men det var hon värd<3 Gissar att hon klämde den på vägen hem. haha. I söndags gymma jag med Josse och de tog en bild på mig med någon jävla webbkamera till mitt medlemskort. Bilden blev så sorglig att till och med hon i receptionen skratta. Då skratta jag med. Sen dess har det varit skola o skit och naturligtvis chill med aläc. Just de, idag snacka vi om trafficking på samhällen. Riktigt hemskt! Visste ni t.ex. att var 8:onde svensk man har köpt/köper sex? Och att i Gambia är manlig trafficking ett stort problem där japanska buisness-kvinnor utgör den största delen kunder.
Nu ska jag se scrubs såklart och sova.
puss

Kommentarer
Postat av: Linnéa

woho, jag blev den första kommenteraren på din blogg:D



Men, ledsen över det här med din farmor :( Och jag måste säga att min friskis o svettis bild... den blev inte heller suverän!:D

2009-02-04 @ 21:46:04
URL: http://linneadahlgren.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Nu blev jag sugen på frukt:( beklagar det med din farmor! och det med trafficking var också hemskt.

2009-02-05 @ 22:49:54
Postat av: Stephanie

Då var man inne på Lajnis blogg för första gången. Rejält underhållande även om jag hört det mesta innan, lite flabbrepetition skadar ju inte ^^

Iaf Lina, din personlightet är älskvärd, faktiskt! <3<3

2009-02-16 @ 20:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0