Swanheart

blå klänning

Här är en bild på en ny klänning jag köpte häromdagen. Den kostade typ 249 men hon i kassan råka slå in den som 149. Jag bara: h3h3h3 h1h1h sen sprang ut ur affären innan hon märkte. Bikbok på Entré! Fick reda på igår att vi ska börja tjäna lite pengar med fotbollen. 30 kr per spelare per poäng per match. Oavgjort = 30 kr Vinst = 90 kr. Nu är det fredag och jag ska grilla med några kompisar och imorgon fest. Vill passa på att tippsa om http://ellamarie.blogg.se/ En femtonåring som är gravid med tvillingar. LÄS DEN GRABBAR!!!! Den är faktiskt intressant att läsa. Malin som tippsade mig om den. I övrigt läser jag mest kompisars bloggar lite från och till... Idag var det nationella prov engelska och världens tråkigaste ämne. Om datorer!! Och när jag satt där och skrev kollar jag ut så är det kolsvart på himlen. Det brann tydligen i östra hamnen. Anyways. TREVLIG HELG!

Kommentarer
Postat av: läl

jag ska in på den sen men nu har min mus slutat att fungera så jag har den gamla som jag måste rulla på den kulan. ååångest. tur du hade med den tröjan azzzååååå

2009-04-24 @ 20:11:31
Postat av: Anonym

jag har oxå läst hon 15-åringens blogg! sjukt hon är ju inte frisk!! Fin Klänning<33

2009-04-24 @ 20:14:21
URL: http://josefineschonbeck.blogg.se/
Postat av: Malls

Du har bra minne du måste jag säga! ;) haha, sjuukt bra blogg :D

2009-04-24 @ 23:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0